مشاوره ، راهنمایی و پشتیبانی های شرکت متا (شرکت مدرن توسعه آرمان ایرانیان) شامل موضوعات مختلفی است که به شیوه های متعددی در راستای خدمت رسانی به شما کاربران و مخاطبان و مشتریان عزیز انجام می گیرد .
موضوعات پشتیبانی شرکت متا عبارتند از :
- مشاوره و راهنمایی های پیش از شروع به کار پروژه
- پشتیانی رایگان تعهدی قراردادهای نرم افزاری و سخت افزاری طبق مفاد قرارداد
- پشتیبانی سالانه تعهدی نرم افزاری و یا سخت افزاری بر اساس پرداخت هزینه پشتیبانی مندرج در قرارداد و یا هزینه های مندرج در هر بخش از سایت شرکت
- مشاوره ، کارشناسی و یا پشتیبانی موضوعی و پروژه ای با هزینه توافقی
- مشاوره ، پشتیبانی و خدمات پس از فروش کالا و خدمات اختصاصی شرکت
- ارسال نوتیفیکیشن و یا پیامک های تبلیغاتی و خدماتی پیرامون کالا و خدمات شرکت
شیوه های پشتیبانی شرکت متا عبارتند از :
- مشاوره و پشتیبانی کاربران از طریق ابزار چت آنلاین سایت
- مشاوره و پشتیبانی کاربران از طریق چت آنلاین توسط اکانت های رسمی ادمین شرکت در شبکه های اجتماعی
- مشاوره و پشتیبانی کاربران از طریق پنل کاربری و سیستم تیکتینگ سایت شرکت
- مشاوره و پشتیبانی کاربران از طریق تماس تلفنی مستقیم با شماره های ثابت و همراه شرکت
- مشاوره و پشتیبانی کاربران از طریق جلسات حضوری در محل شرکت و یا محل کار مشتری
- ارسال پیامک های تبلیغاتی و خدماتی پیرامون کالا و خدمات جدید
- ارسال پیامک های تبلیغاتی و خدماتی پیرامون به روز رسانی ، تمدید و یا تعلیق سرویس و خدمات
- ارسال نوتیفیکیشن و اطلاع رسانی به کاربران از طریق اپلیکیشن رسمی شرکت
سطوح حساسیت در پشتیبانی شرکت متا عبارتند از :
- سطح حساسیت ویژه با پشتیبانی فوری (ویژه کالا و خدمات اختصاصی شرکت با نیاز به پشتیبانی فوری به دلیل بروز اشکالات فنی و یا موضوعی که باعث اختلال اساسی در فروش کالا و یا ارایه خدمات شده است)
- سطح حساسیت بالا با پشتبانی سریع (ویژه کالا و خدماتی که اختلال در بخشی از فرایند فروش کالا و خدمات شده است)
- سطح حساسیت عادی با پشتیبانی عادی (برای کالا و خدماتی که نیاز به بررسی و کارشناسی برای رسیدگی به یک اشکال در جهت بهبود فرآیند باشد)
- سطح حساسیت پایین با پشتیبانی محدود (برای موضوعاتی که بیشتر جنبه پیشنهادی برای ارتقاء کیفیت کالا و یا بهبود خدمات را دارند)
مهمترین نکته در تمامی سطوح پشتیبانی شرکت متا این است که مشکلات ، نکات ، انتقادات و پیشنهادات شما کاربران و مشتریان عزیز به اطلاع مسئولین مربوطه شرکت می رسد و این شرکت همواره در تلاش است که با ارتقاء کیفی محصولات و خدمات خود ، همواره برترین ها را به شما عزیزان ارایه نماید .