منوی اصلی سایت

برند : شرکت متا
عنوان : مدرن توسعه آرمان ایرانیان
شماره ثبت : ۱۸۱۶
شناسه ملی : ۱۰۱۸۳۰۰۳۸۴۰
کد اقتصادی : ۴۱۱۵۶۷۵۷۹۵۱۷  

شعار نرم افزاری : ایده ای مدرن برای آینده

شعار سخت افزاری : به من اعتماد کن

 

عناوین اصلی فعالیت :

  1. طراحی و تولید انواع پرتال ها و وب سایت های شرکتی ، فروشگاهی ، نمایشگاهی ، سازمانی و اداری
  2. بهینه سازی و سئوی تخصصی وب سایت
  3. مشاوره و ارایه راهکارهای برندینگ و دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی و بازارسازی استراتژیک
  4. اپلیکیشن های اختصاصی و تخصصی اندروید و آی او اس
  5.  نرم افزارهای اختصاصی و تخصصی ویندوز و لینوکس نظیر سیستم های حسابداری ، انبارداری ، کنترل تردد و ...
  6. نرم افزارها و اتوماسیون های اختصاصی و تخصصی تحت وب
  7. ارایه راهکارهای ویژه و مشاوره های تخصصی نرم افزاری در حوزه های کاری شما
  8. برگزاری دوره های آموزشی خصوصی و تخصصی
  9. ارایه سرور و سرویس هاستینگ
  10. ثبت دامنه های ملی و بین المللی
  11. طراحی نشان ، آرم و لوگوی اختصاصی
  12. ارایه مشاوره ، همکاری ، مشارکت و اجرای پروژه های استارت آپ ای تی در تمامی کسب و کارها
  13. راه اندازی شبکه و اجرای مرکز تماس شرکت ها ویژه پشتیبانی تلفنی مشتریان 

 

Slide
مهدی زمان زاده

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت

حسین زمان زاده

نائب رئیس هیئت مدیره و مسئول اداری شرکت

آیا شرکت متا ثبت رسمی شده است ؟

شرکت متا با عنوان تجاری شرکت مدرن توسعه آرمان ایرانیان به شماره ثبت ۱۸۱۶ و شناسه ملی ۱۰۱۸۳۰۰۳۸۴۰ به تاریخ ۴ / ۶ / ۱۳۹۳ در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران ثبت گردیده است که از سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور قابل استعلام می باشد . 

شرکت متا چه زمانی ثبت رسمی شده است ؟

شرکت متا با عنوان تجاری شرکت مدرن توسعه آرمان ایرانیان به شماره ثبت ۱۸۱۶ و شناسه ملی ۱۰۱۸۳۰۰۳۸۴۰ به تاریخ ۴ / ۶ / ۱۳۹۳ در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران ثبت گردیده است که از سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور قابل استعلام می باشد . 

نحوه استعلام ثبت رسمی شرکت چگونه است ؟

شرکت متا با عنوان تجاری شرکت مدرن توسعه آرمان ایرانیان به شماره ثبت ۱۸۱۶ و شناسه ملی ۱۰۱۸۳۰۰۳۸۴۰ به تاریخ ۴ / ۶ / ۱۳۹۳ در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران ثبت گردیده است که از سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور قابل استعلام می باشد . 

کانال های رسمی متامکس در شبکه های اجتماعی