slide-0.webp
شرکت مدرن توسعه آرمان ایرانیان
متا ، ایده ای مدرن برای آینده
slide-0.webp
شرکت مدرن توسعه آرمان ایرانیان
شماره ثبت : ۱۸۱۶ - شناسه ملی : ۱۰۱۸۳۰۰۳۸۴۰
slide-0.webp
سرمایه گذاری امن در حوزه فناوری اطلاعات
ما به شما رویا نمی فروشیم ، با شما مشارکت می کنیم
previous arrow
next arrow
منوی اصلی سایت
Slide
طراحی وب سایت اختصاصی

سازمانی ، شرکتی ، فروشگاهی ، خدماتی و ...

بهینه سازی و سئو سایت

سئوی تخصصی و حرفه ای وب سایت

طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس

انواع اپلیکیشن های تخصصی و اختصاصی

طراحی نرم افزارهای تخصصی

سیستم عامل ویندوز ، لینوکس و مک

مشاوره ، راهنمایی و پشتیبانی های شرکت متا (شرکت مدرن توسعه آرمان ایرانیان) شامل موضوعات مختلفی است که به شیوه های متعددی در راستای خدمت رسانی به شما کاربران و مخاطبان و مشتریان عزیز انجام می گیرد .

موضوعات پشتیبانی شرکت متا عبارتند از :

  1. مشاوره و راهنمایی های پیش از شروع به کار پروژه 
  2. پشتیانی رایگان تعهدی قراردادهای نرم افزاری و سخت افزاری طبق مفاد قرارداد 
  3. پشتیبانی سالانه تعهدی نرم افزاری و یا سخت افزاری بر اساس پرداخت هزینه پشتیبانی مندرج در قرارداد و یا هزینه های مندرج در هر بخش از سایت شرکت
  4. مشاوره ، کارشناسی و یا پشتیبانی موضوعی و پروژه ای با هزینه توافقی 
  5. مشاوره ، پشتیبانی و خدمات پس از فروش کالا و خدمات اختصاصی شرکت
  6. ارسال نوتیفیکیشن و یا پیامک های تبلیغاتی و خدماتی پیرامون کالا و خدمات شرکت 

 

شیوه های پشتیبانی شرکت متا عبارتند از :

  1. مشاوره و پشتیبانی کاربران از طریق ابزار چت آنلاین سایت
  2. مشاوره و پشتیبانی کاربران از طریق چت آنلاین توسط اکانت های رسمی ادمین شرکت در شبکه های اجتماعی
  3. مشاوره و پشتیبانی کاربران از طریق پنل کاربری و سیستم تیکتینگ سایت شرکت 
  4. مشاوره و پشتیبانی کاربران از طریق تماس تلفنی مستقیم با شماره های ثابت و همراه شرکت
  5. مشاوره و پشتیبانی کاربران از طریق جلسات حضوری در محل شرکت و یا محل کار مشتری 
  6. ارسال پیامک های تبلیغاتی و خدماتی پیرامون کالا و خدمات جدید 
  7. ارسال پیامک های تبلیغاتی و خدماتی پیرامون به روز رسانی ، تمدید و یا تعلیق سرویس و خدمات
  8. ارسال نوتیفیکیشن و اطلاع رسانی به  کاربران از طریق اپلیکیشن رسمی شرکت 

 

سطوح حساسیت در پشتیبانی شرکت متا عبارتند از :

  1. سطح حساسیت ویژه با پشتیبانی فوری (ویژه کالا و خدمات اختصاصی شرکت با نیاز به پشتیبانی فوری به دلیل بروز اشکالات فنی و یا موضوعی که باعث اختلال اساسی در فروش کالا و یا ارایه خدمات شده است)
  2. سطح حساسیت بالا با پشتبانی سریع (ویژه کالا و خدماتی که اختلال در بخشی از فرایند فروش کالا و خدمات شده است)
  3. سطح حساسیت عادی با پشتیبانی عادی (برای کالا و خدماتی که نیاز به بررسی و کارشناسی برای رسیدگی به یک اشکال در جهت بهبود فرآیند باشد)
  4. سطح حساسیت پایین با پشتیبانی محدود (برای موضوعاتی که بیشتر جنبه پیشنهادی برای ارتقاء کیفیت کالا و یا بهبود خدمات را دارند)

 

مهمترین نکته در تمامی سطوح پشتیبانی شرکت متا این است که مشکلات ، نکات ، انتقادات و پیشنهادات شما کاربران و مشتریان عزیز به اطلاع مسئولین مربوطه شرکت می رسد و این شرکت همواره در تلاش است که با ارتقاء کیفی محصولات و خدمات خود ، همواره برترین ها را به شما عزیزان ارایه نماید . 

 

Slide
بیش از ۱۰ سال است که با تولید محصولات و ارائه خدمات فناورانه ، با افتخار در کنار شما هستیم .
0 +
محصول خاص فناورانه
0 +
پروژه موفق کاری
0 +
کاربر و مشتری فعال
کانال های رسمی متامکس در شبکه های اجتماعی